Hockeydags!

Japp, då är det hockeydags igen.. Vad jag har längtat.
Just nu står det 6-1 till Leksand mot Borås. (efter 30 minuter spelade) Vi har Manne i målet och han ser ganska sugen ut. Synd bara att han släppte retur så att borås kunde peta in pucken. Men han lär sig väl han också. Det är väl ingen hemlis att Eddie är min favorit. (Backlund låg ganska bra till i mina ögon han med, men han stack ju till Timrå)
Längtar till attstå där själv och sjunga mej hes. Hoppas på att få tillfälle till det snart. Det 10 Oktober är det iaf hockey för min del, Sundsvall mot Leksand. Nog för att jag bor i Sundsvall, men Leksand kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Nu blev det 7-1 Houkko såklart ;) Hans andra mål för idag =D

Nej, nu ska ja koncentrera mig lite på hockeyn. Återkommer kanske med resultat, men jag skulle bli förvånad och väldigt förbannas om Borås skulle lyckas ta hem det här nu.

På återseende!! Mvh NiNa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0