Sundsvall igen!!

Hej alla glada!! Nu sitter jag hemma i Sundsvall igen och försöker plugga.. Men det går som det går =S
Kom hit i går på lunchen efter en låååång resa med tåg fullt me barn.. Jag lyckades somna på tåget, men vaknade av att barnet (11mån) bakom mej stog upp med ansiktet på mitt huvudstöd och skrek allt hon kunde.. Gaaaaahhh, tror ja skulle bli döv, eller iaf få tinnitus.. Och det var bara ett av alla barn som skrek lungorna av sig... Dom borde få en egen vagn.. så sånna som jag får sova och ha det tyst.. Nästa gång ska jag nog beställa biljett i tysta delen... Lugnt och skönt där..

Nej, nu kommer snart Sara, vi ska gå å handla..
Men jag skriver väl om några dagar igen ;)

Kraam på er!!!

Upp å hoppa Plupp!! Up med hakan!! Vi ska äga jobbet i sommar!! ;)

Kommentarer
Postat av: Plupp

Du är så gullig! =) Känner mig if mkt piggare nu.. Ikväll är jag ensam hemma. J är på bio. Istället för att diska myser jag i soffan med djuren.. Hihi..
Klart vi ska äga. Åka ralley med truckis och ha oss. Hihi.. =)

Puss på dig!

2008-03-06 @ 21:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0