Jobbig dag!!

Idag har jag haft en sån här jobbig dag igen.. Tänker på allt och allt går åt helvete..känns inte som att nåt jag gör duger eller blir som det ska.. Men men, imorgon är det en ny vecka och nya problem.. Pluppis ska till Gävle och jag kanske ska åka med henne hem igen på tis =D Det kan bli riktigt kul.. Får se vad som händer i mitt liv me allt och alla.. Just nu känns det rätt tungt faktiskt..
Funderar på vad som ska hända i mitt liv.. vad jag ska göra, vad jag ska bli, hur jag ska göra, hur jag ska använda dagarna i mitt liv, hur jag kan få mit liv att kännas meningsfullt, hur jag ska göra för att känna mej lyckad..

En sak som jag gjort idag är att jag har bakat bullar ensam för första gången i mitt liv.. =D annars har ja pluggat och inte gjort så mkt mer.. Börjar bli trött på pluggandet..  det ger inte nå resultat just nu..

Men men, nu måste ja göra nåt som får mej på bättre humör.. Det blir nog att krypa ner i sängen..
Hoppas allt är bra med er andra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0