Jahapp!!

Då var det gjort.. Då har ja fått svar på det =P

Ja börjar bli så trött på att alla tidningar skiver om "skandalen".. Carola gick inte vidare.. Vadå skandal?  Är det ingen som förstår att man e fruktansvärt trött på henne och hennes EGO?! Hon hade ju tagit ut segern i förskott.. hon om nån borde väl veta att man inte kan göra det.. Förhoppningsvis har hon lärt sig det nu iaf.. Sen var NORDMAN helt kung!!! Och ja!! Jag röstade på Nordman!! dels för att:
1. Jag är fruktansvärt trött på Carola
2. Johnsson är inte så bra
3. Nordman är KUNG!! Det har han alltid varit!!
4. Nordmans låt var bra!!
5. Nordman var deras motståndare!!

Nej, nu ska ja städa, äta, diska och packa!! För i morgon blire hemfärd!!

Tack Plupp för att du finns i mitt liv!! ;) Det är jag glad för!!
Puss å kraam!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0