Trött!!

Just nu känns det lite tungt, jag jobbar 6 dagar i veckan och är ständigt trött. Blir fort sur och grinig och inte alls på humör.. vilket egentligen inte riktigt hör till mig. Ibland vill jag bara sätta mig ner och skrika allt jag har och låta tårarna rinna.. det brukar kännas aningen lättare efteråt då. Men jag får kämpa vidare. I höst kommer det inte bli så mycket lättare med allt pluggande, vilket jag inte har så lätt för. Men det måste gå, det måste. En positiv sak i mitt liv just nu är att jag åker till Sundsvall och min älskade lägenhet på fredag. Med underbara Sara!! Då ska jag släppa allt vad Mora och jobb är och allt vad det innebär och bara tänka på vad jag gör då och med vem. Jag kommer sova i min underbara lägenhet som jag saknar så fruktansvärt mycket, där jag har mina egna saker och där jag verkligen är HEMMA!! Men tyvärr kommer ju helgen att gå över och på söndag styr bilen mot Dalarna och Mora igen. Men då är det ju inte allt för länge tills jag får åka upp igen och STANNA där!! Jag längtar så till den dagen. Visst, jag kommer sakna mina underbara vänner här, Anders, Plupp och Cina. Dom betyder mycket för mig!! Men jag hoppas verkligen att dom kommer och hälsar på nångång. Plupp är ju så underbar som skjutsar upp mej till Sundsvall och stannar hos mej några dagar i augusti, då jag åker upp för att stanna kvar..!!!

Nu måste jag packa lite och sen ska ja duscha!!

Tack för att ni finns, mina underbara änglar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0