Tenta!!

Idag har ja skrivit en tenta.. Hoppas verkligen att ja klarade den.. känns bra iaf..men det gör det ju efter varje tenta.. när all nervositet och spänning släpper.. det behöver ju inte betyda att provet har gått bra..=S

Igår satt jag å pluggade, 23:30 kom Sara upp och hjälpte mej.. TACK SARA!!! Sen satt ja och pluggade till kl 1.. efter det gick jag hem till Sara och hälsade på.. hon bakade bullar.. haha, kl 1 på natten =D Så vi satte oss ner och fikade.. åt varma bullar.. Suuuuuper gott var det!!! Men kl 2 fick jag lov att gå hem å sova lite.. Hade ju tenta idag.. Gick upp kl 6.. Så jag fick 4 timmars sömn iaf.. Så efter tentan idag så gick ja å la mej en timme.. Men det var lite svårt att sova med solen i ögonen..

Ikväll blire nog en pizza me Sara.. Kanske Ellinor åxå vill vara med.. I morgon åker Sara ifrån mej.. så jag ska sätta mej å plugga.. har en tenta på lör åxå.. Så jag har ju lite att läsa.. Men idag tar ja ledigt från pluggandet.. har ju hållit på i flera veckor i rad nu.. Börjar bli lite tung i huvudet..
Men men.. Nu ska ja hitta på något att göra..

Hoppas ni har det bra allihopa!!!

Kraamar!!

Kommentarer
Postat av: Plupp

Lycka till med pluggandet nu gumman! Jag håller en tumme för dig idag! KRAM!

2008-02-23 @ 10:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0