Onsdag!!

I morgon är det torsdag (logiskt norpis).. I morgon ska ja sätta mej på tåget och åka mot Dalarna.. Slutstationen blir faktiskt Falun med vidare transport i bil tillsammans med Anders syster, hennes sambo och deras underbara snart 3åriga dotter.. Pratade med henne idag, dottern alltså.. Och hennes mamma sa att hon sken upp när hon hörde att det var jag =D Gullunge!! Så det ska bli så kul att träffa dom i morgon.
Idag har jag tvättat, diskat, städat, pluggat och packat..
Sen på fredag och lördag är det jobbdags mellan kl 10-19. Jag ska stå nere på mora, ungefär vid vasaloppsmålet antar ja, och sälja Aloevera, så det är bara att ni kikar förbi och handlar lite av mej =D Och på lördag kväll/natt blir det öltältet som gäller.. tillsammans med Anders, hans syster och hennes sambo.. Och kanske Pluppis och Cina åxå.. vi får se. Sen på söndag är det bara att maka sig in i mora igen för ytterligare ett pass av aloevera försäljning (13-19).. Nångång under helgen hoppas ja på att bli bjuden på mat hem till min far och hans sambo åxå.. så man får träffa dom lite (bor ju hemma hos Anders och hans föräldrar när jag är hemma).. haha, ja.. han bor hemma... ;) men det är bara tillfälligt.. han flyttade dit efter att vi flyttade ut från lägenheten.. sen ska han få flytta in i huset i början av April hoppas vi.. det återstår att se..

Nej, nu blire nog lite pluggande och sen blire att sova..

Kram på er allihopa!!
Det verkar iof bara vara Plupp som läser.. det är iaf bara hon som kommenterar =( Men tack för kommentarerna Plupp ;)

Kommentarer
Postat av: Plupp

Hehe.. ingen fara. Var nog mest trött och pmsig i helgen. Grät massor helt utan anledning. Vilken tönt jag är.. Idag har jag faktiskt varit riktigt pigg.. Efter jobbet.. Hör å häpna! Nu ska jag se CSI NY och kika på snygga polisen.. Han går inte av för hackor han inte.. ;) Puss!

2008-03-03 @ 20:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0