F*n, H****es, J***a, S**t!!

Satt nyss och skrev ett fint inlägg.. sen skulle ja spara och publicera.. Jadå funkar inte hemsidan längre.. Skit åxå.. Jaja.. skrev väl mest att det inte har hänt så mkt.. Har mest Pluggat och städat.. det är vad mitt liv består av. Plugg, disk och städ.. Ibland lagar jag mat åxå ;)

I sommar hoppas ja på massa skojj.. Sakar er vänner där hemma.. I sommar känns det som att jag har fullt upp.. rättviksmarknad (parken) där man träffar gamla klassen, morafestivalen (tältet) där man träffar gamla morakompisar, fest i nya lägenheten i Sundsvall där man kan träffa nya kompisar, fest i båthusen där man kan träffa släkten (Anders släkt då), sen ska man ju hitta på någe kul me jobbet åxå =D


Puss å Kraam på er!!!

Och Plupp!! Glöm inte våran tjejhelg, den behöver du och jag ;)!!


Kommentarer
Postat av: Plupp

Hej! Vad fint du har gjort. Vill du göra min blogg fin å? =)
Puss! ;)

2008-02-18 @ 21:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0