Dalarna!!

Här går inte uppdateringarna i blixtfart direkt..
Nytt är att praktiken är slut dör länge sen. Jag stormtrivdes på platsen jag var på.. Jag undrar om jag hade kunnat vara på en bättre plats. I det ämnet såklart - Äldre!

Just  nu befiner jag mej i Dalarna, i byn Ryssa, där jag bor hos min underbara vän Linda och hennes karl och djur.
Jag kom hit i Fredas och igår var jag i Leksand på begravning. Jättefint var det! Visst är det sorgligt, men samtidigt fint.
Idag händer nog inte så mycket, får se om jag får besök eller om jag åker och besöker nån.
Kvällen igår bestod av tv med trevligt sällskap. Tyvärr bara att tiden ska gå så fort =P men men.. det var kul så länge det varade.
I morgon blir det bättra-till-Elinore-tajm då det är dags att fina till sig lite till julen.. det blir klippning och toning av håret, även naglarna ska göras. Jag klipper och tonar hos snälla Maria på Magenta, hairdesignbymagenta.se , hon är riktigt duktig och riktigt trevlig. Så jag är inte orolig för fem öre =D (frisörerna har ju en tendens att göra en lite orolig).

Nej, nu ska ja upp på övervåningen och få mej lite frukost.

Over and out!!
Puss puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0