Prinsessa!!

Jadu, har precis kollat på en prinsessas dagbok på tv. Jag tycker att det är en bra film. Men varför ska alla filmer sluta så perfekt? Varför händer en sån sak aldrig en själv? Klart man sitter och funderar över "Tänk om det vore Jag!"
Haha!

Idag har jag bara tagit det lugnt. inte haft den bästa dagen i mitt liv direkt. Har haft så fruktansvärt ont i magen =(
Men med lite te och lite heatlotion så blir det alltid lite bättre. det var bara chokladen och killen som fattades ;)
Eller..ja.. chokladen ialla fall =D haha!!

Nej, nu ska jag nog krypa ner i sängen. I morgon blir det nog upp ganska tidigt och ta en liten motionsrunda.
jag ska sikta på det i alla fall, sen vet man ju inte riktigt hur det blir =P
Sen blir det nog en vända på stan för att hämta lite böcker och köpa en bit tyg ;)
Kanske blir en liten bild på resultatet sen, om inte annat så kanske den hamnar på:
dalkullan.bilddagboken.se

God natt på er allihopa!!


Och till er mina Änglar!! Tack för att ni finns, och speciellt för att ni finns i mitt liv!!

Kommentarer
Postat av: Pluppan

Du är ju redan en prinsessa ju! ;) Det gäller bara för prinsen att lära sig rida först! Vita hingstar kan vara besvärliga att bemästra! =)



Vi ses imorgon!

Puss!

2008-08-29 @ 16:01:06
Postat av: Pluppan

Hej skruttan!

Hur går det för dig?

Gotland var fantastiskt men lite sliten var man ju efter resan. Men jag är ledig imorgon så då blir det måla.



Det är tomt här med. I din säng ligger det massa grejer och en teveantenn, nu jä**ar ska vi ha bättre bild!! Sen har jag släpat in chili och paprika plantan och nu ska vi bära in tomaterna så att de får blir röda där inne. Så kommer du hit får du bo i ett tropiskt rum. =P



Men du kommer på jobbgalejet vi ska ha? =)

Sköt om dig i massor!

KRAMAR!

2008-09-13 @ 22:21:28
Postat av: Pluppan

Klart du får bo här!! =) Ta med tandborsten och kom hit. Jag röjer upp och så eldar vi järnet så blir det så bra.



=)

2008-09-13 @ 22:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0