Sundsvall!!

Ja, sitter här i min lilla garderob (ok, inte ordagrant)
kollar på tv och pratar i telefonen med älsklingen!!
Saknar han sååååå otrooooooligt!!!!!
Förstår inte hur man kan sakna en människa så oerhört...
I morgon är det en vecka kvar.. tills jag äntligen får vara i hans armar igen..
Ska bli så otroligt underbart!!
Och sista veckan kommer gå så sakta, men ändå fort.. har 2 lektioner ett seminarium
och sen ska min grupp träffas och göra ett "arbete" en dag.. På hela veckan..
Sen när jag kommer hem har jobbet fixat en firmafest!!
Ska bli så kul att träffa allihopa!!

Nej, nu ska ja gå å fixa mej för att sova...
har en lång dag i morgon 8:30-17 gäller att ladda redan nu..

God Natt, Sov gott!!

Älskar dej Anders, min lilla fis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0