Hemma i Sundsvall igen!!

Japp, nu sitter ja här och häckar i min lilla lägenhet i Sundsvall igen!! Ensamt men mysigt..
Sitter och är jättesugen på ostbågar och rödvin.. vet inte vad som tagit åt mej.. men jag har ju tyvärr varken eller..
Sitter och håller tummarna att älsklingen kommer upp om 2 veckor.. då blir det att mysa!! (det som snurrar i plupps huvud är: gnuggas, gnuggas, gnuggas, gnuggas) =D Jadu plupp.. jag hade jättekul på firmafesten.. Saknar er redan!! Förstår inte hur ja har kunnat leva mitt liv utan er förr =D
Nej, nu blire lite tvtittande (som om ja har gjort annat ida)
Puss puss påer!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gnugg gnugg.. ;) Akta så det inte blir skavis på den.. :P

2007-10-02 @ 20:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0