Hemlängtan!!

Ja, den smyger sig på. Saknar mitt sambo liv i min stora lägenhet i underbara Färnäs!!Ja, faktiskt.. lägenheten är ca hälften så stor som den hemma, och nu bor ja i en STAD inte en by, vilket känns stort för mej som är född i skogen. Och här uppe är det ju så ensamt utan Anders!! är ju han ja saknar mest, är ju ändå han ja bott me det sista året.
Men ja saknar mina vänner åxå!! Cina är en tjej som jag saknar i min vardag.
Saknar att få sms som frågar om vi ska ut å gå, om vi ska ut å festa på lör, om vi bara ska ner på mora och fika. Förstår itne hur man kan sakna att fika så mkt ;) Våra mackor och varm choklad.
Mums!!

Men på tors åker ja äntligen hem!! ska bli så skönt att få känna sig hemma igen!!
Det ska bli en fika Cina, det lovar ja!! Sen ska det bli fest, iform av firma fest.
Träffa mina underbara kollegor igen!! Plupp, erotica, petur, ja allihopa!!

Nej, nu måste ja snart sova, så tiden går fortare.

ÅKER SNART HEM!!! YIPPIE!!

Älskar dej Anders!! Får snart vara i dina armar igen!!!
Lääääängtar sååå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0