Fredag = Ledig

Ledig idag!! Skönt, men egentligen betyder det att ja måste plugga själv hela dagen..
Jag har ju tyvär inte fått mina böcker än *väntar* så jag vet inte riktigt vad ja ska plugga.
Hoppas att böckerna kommer idag.. så jag får något att göra i helgen. Det är ju trots allt 11 böcker. Känner jag mej nog inte så ensam längre.. jag har ju lite att stå i då..

Vaknade av i morse av att dom som bor i mitt hus går till skolan.. jag ligger precis vid ytterdörren, och den smäller verkligen igen.. hela väggen vibrerar.. så då lyckas ja inte somna om.. det är iofs bra, då kan ja inte sova bort hela dagarna..
men men, nu ska ja upp å käka frukost (sitter just nu me datorn i sängen =P )
Puss på er!!!

Jag Älskar dej Anders!! Saknar dej nå så grymt!!
Kyss!!



Det ska vara VI!!!
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0