Tenta!!

Japp, idag har ja skrivit min första tenta =S Får hoppas at det gick bra.. Jag är glad bara ja blir godkänd ;)
Men det visar sig senare..
Ja, har det rätt bra här uppe i norrland, men ja saknar vissa människor ;)
Om ungefär en vecka kommer älsklingen upp =D På tors nästa vecka.. Längtar sååååååååå!!
Då ska vi ut och äta, handla på IKEA, mysa hela helgen..
Tyvärr så åker han på söndan =,( Jag är ledig på mån så han hade gärna fått stanna längre..
För mej hade han iof fått flytta hit.. Jag kan försörja honom på mitt studiebidrag =)

Nej, nu ska jag göra något annat!!!
Älskar dej Anders!!!

Har man sett den här synen förut? ;)
image4

Jag är ett år äldre idag.. Känns ingen skillnad!! Tack för alla gratulationer ja fått!! Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0