Saknad!!

Just nu känns det oerhört jobbigt. Saknar Anders nå så fruktansvärt.
han var här förra helgen och åkte hem i sön, men det känns som en evighet sedan.
Vi hade det så underbart hela helgen. Han kom på tors natt, på fre va vi på IKEA och handlade och åkte ner på stan å sprang in på systemet. På lördagen så åkte vi ner på stan och kikade i affärer, inhandlade en gardinstång och lite småprylar på clas ohlsson. Kändes skumt att inte vara i Insjön på clas, men men.. jag vänjer mej väl.

Jag har anmält intresse på en lägenhet vi skolan, så förhoppningsvis så flyttar jag snart. Eller, 1 Feb rättare sagt.
Men får jag den tidigare så gör det inte mej nåt.. Dubbla hyror är det värt en mån.. eller två.. eller tre.. nej..
På mån har vi prov på skelettet och musklerna, deras olika rörelser och deras LATINSKA NAMN. Dra åt h*lvete.
Blir att plugga av hela helgen+tvättstugan imon. Så är ja lite frånvarande så behöver ni inte bli oroliga, jag läser bara lite latin =P

Nej, mår inte så bra!! Blir nog sängen alldeles strax.
Puss å Hej!!

Älskar dej Anders!!
Dej me plupp!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0