Hmm..

Jadu, är lite hängig idag.. På lite dåligt humör.. Blev riktigt besviken igår, men det är tydligen smällar man får ta.. Trodde inte avståndet skulle spela nån roll, men det tär på kroppen, psyket och humöret..
Jaja, igår satt jag å kollade på hockey på tv:n, blev besviken där åxå..
Så just nu känns allt lite jobbigt.. vill egentligen bara hem, eller spelar egentligen ingen roll vart ja är, så länge jag får vara i älsklingens armar.. Vill resa till en oberoende plats där vi bara får vara med varandra, bara njuta av livet en sekund..
Saknar nån att prata med, känner mej så ensam när det är så här..
Kommer spela dystra låtar på stereon idag, kommer känna mej hängig, kommer inte ha energi till nånting..
Nej, nu ska ja inte göra er dystra!!
Hoppas ni andra får en bra dag i alla fall!!
Kramar!!


Jag ÄLSKAR DIG Anders!!! Tvivla aldrig på det!!!
Det ska vara VI!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men är det något som klämmer ditt lilla hjärta, så kan du det alltid för mig lätta. ;)

2007-10-06 @ 14:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0