Sundsvall!!

Ja, det kommer nog min blogg handla om den närmsta tiden. Det känns bra, men samtidigt vemodigt.. Jag kommer sakna allt/alla här hemma, men allt kommer bli nytt. Nya kontakter, ny vardag, ny omgivning, ny lägenhet. Just det, ny lägenhet.. Vill verkligen inte säga upp den jag bor i nu. Jag har ju precis flyttat in, precis fått ordning på mitt liv, precis blivit sambo. Och det kommer nu ändras på bara några dagar. Jag kommer sluta mitt jobb, säga upp min lägenhet, bli särbo igen och hur tråkigt och ensamt kommer inte det bli?

Flytta inte då, tänker säkert vissa. Men det kommer bli så jävla kul.. Som sagt bra, men vemodigt..

Kommentarer
Postat av: Pluppan

Det blir nog bra det där! =) Jag håller en tumme för dig norpis! :P
Ha det fint nu! kram!

2007-08-24 @ 19:30:33
URL: http://pluppelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0